LOGO

LOGO

niedziela, 10 sierpnia 2014

Obiecaj mi

Obiecaj mi, że nie pozwolisz, by świat zabił w Tobie marzenia. 
Proszę, obiecaj.. spotkasz ludzi, którzy wyśmieją Cię, zadrwią z każdej twojej myśli, będą Ci mówić, że jesteś głupia, że dla takich jak Ty nie ma miejsca. Nie wierz im! Oni w głębi duszy nadal marzą, tylko się boją. Ty trzymaj się swoich chmur, nie bój się. Obiecaj mi, że będziesz wytrwała. Wiem, że będzie Ci ciężko, wiele razy upadniesz, niekiedy nawet bardzo boleśnie. Trzeba będzie czasu, by rany się zagoiły, ale zobaczysz - zagoją się. Pewnego dnia życie zburzy twe plany, zawali się coś, co tak długo budowałeś. Wydawać Ci się będzie, że to koniec, że nie dasz rady. Usiądź wtedy i płacz, a potem podnieś głowę i wstań. Zobaczysz, że to jeszcze nie koniec. Zaczniesz od nowa. Obiecaj mi, że będziesz szukać bo przyjdzie taki dzień, kiedy będziesz czuła się najsamotniejszym człowiekiem na ziemi, gdy nikt nie zrozumie. I zgasną wszystkie światła, stanie się noc. Ty popatrz wtedy w niebo, przeczekaj tę noc patrząc w gwiazdy ale potem wyjdź na ulicę i poszukaj. Zawsze jest ktoś, komu trzeba pomóc, kogo tylko Ty możesz odszukać, bo wiesz, co to prawdziwa samotność. Obiecaj mi, że nigdy nie będziesz egoistką. I gdy pewnego ranka obudzisz się, a jedynym twoim pragnieniem będzie, by nie wstać, już nigdy nie wstać, leż ile chcesz, ale o dwunastej wstań, by podlać kwiaty, bo bez Ciebie zginą. Obiecaj mi, że zawsze będziesz kochać. A gdy przyjdzie taki dzień, kiedy świat się zawali, bo ktoś odejdzie z twego życia, pozwól mu odejść. Bez płaczu, bez niepotrzebnych słów. Spokojnie dopij kawę i oddaj ten czas komuś, dla kogo było Ci go do tej pory szkoda. Pozwól, by inni zaznali twej miłości. Obiecaj mi, że zawsze będziesz sobą. Będą Cię chcieli zmieniać w imię miłości, przyjaźni, rozsądku.. nie pozwól! wiesz przecież.. że twoje serce wie jak żyć. Obiecaj sobie to wszystko i idź. Żyj.. 

''Nie pozwól życiu zrobić z siebie dorosłego, którym nie chciałeś być.''

4 komentarze:

  1. Kilka razy zdarzyło mi się posłuchać tego, co mówią inni i żałowałam później bardzo długi czas. Jeśli sobie coś postanowimy, albo marzymy o czymś, warto do tego dążyć. Nawet gdy słyszymy słowa innych ludzi, albo są tacy, którzy czekają na nasze potknięcia, najważniejsze to się nie poddawać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi tak prosto, ale takie to trudne. Mogę obiecać, że będę się starać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, mądry post, a zarazem motywujący. Czasem trzeba wysiłku, żeby wyszło coś po naszej myśli, jednak warto !
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń